Powyższy cennik dotyczy cen na terenie Wrocławia z września 2007. Należy traktować go w sposób historyczny, a nie jako obowiązujący obecnie.

 

Szanujemy Państwa pieniądze, szanujemy Państwa czas!

 

Firm świadczących usługi w zakresie nauczania języków obcych jest na rynku wiele. Oczywiście, czym ich więcej tym lepiej dla Klientów – konkurencja wymusza takie ceny usług, które muszą Państwu odpowiadać.

Z drugiej strony, nie sposób sprawdzić każdej szkoły językowej (my także nie znamy wszystkich). Jednak, tak jak Państwo, przy wyborze konkretnej usługi, my także zadaliśmy sobie dwa kluczowe pytania:


Za co płacę? Ile płacę?


Inaczej pisząc: Co jesteśmy w stanie Państwu zaoferować za konkretną cenę?


Nie bez przyczyny wybraliśmy metodę indywidualnej nauki w Państwa domach. Wykorzystujemy w ten sposób optymalne warunki do poznania języka obcego – zacisze Państwa domostw. Nauka staje się przez to nie tylko przyjemniejsza i bardziej efektywna, lecz także znacząco ogranicza Państwa koszty! Proszę popatrzeć na molochy niektórych szkół językowych opływających ,,reprezentacyjnym bogactwem’’ i zadać pytanie podstawowe: Kto za to płaci?

Chcieliśmy uniknąć takiej sytuacji! Postanowiliśmy działać wg wytycznych nowego handlu, wykorzystując do tego możliwości, jakie dziś dają media elektroniczne. Naszym pozytywnym wzorem jest działanie firm typu AXA czy Liberty Direct – z tym, że staramy się ustrzec kolejnej pułapki: przewartościowanej reklamy.

Proszę przejrzeć gazety lokalne, tygodniki, posłuchać radia... Ile Państwa pieniędzy firmy językowe wydają na nieustanną reklamę? A przecież chodzi nie o wielkość zajętej powierzchni reklamowej, ale o dotarcie do Państwa! Nie z reklamą dla reklamy, ale z konkretną ofertą! My szukamy znacznie tańszych możliwości dotarcia (na pewno z niektórymi formami Państwo się zetknęli, zresztą ta strona jest także częścią konkretnej, szczegółowej oferty) do Państwa szanując pieniądze naszych dotychczasowych Klientów i wydając je z największą ostrożnością. Dlatego ryzykownie, ale stanowczo zrezygnowaliśmy z wydawania pieniędzy Klientów na utrzymanie biur, kosztownej reklamy.

 

Naszą ideą jest szczerość z Klientem. Jeśli czegoś nie da się zrobić – to mu to mówimy. Po lewej  przedstawiamy wybraną ofertę szkół językowych dotyczących lekcji indywidualnych. Najświeższe dane zaczerpnięto z ,,Gazety Wyborczej Wrocław’’, wtorek 11.09.2007 r., s. 9 – 14. Studiując tabelę, sami Państwo odpowiecie na pytanie: Czy idea ucieczki od wydawania Państwa pieniędzy działa?

 

Przykłady naszych folderów informacyjnych (w części opłacanych przez inne Firmy) prezentujemy na następnej stronie >>>